Odkazy na salony mých kurzistek viz.Menu

06.06.2012 12:33

Zadala jsem odkazy na webovky , které mi byly zaslány nebo které se mi povedlo dohledat . Pokud jsem někoho nenašla nebo na něj zapomněla prosím ozvěte se mi a já je doplním .

Zjistila jsem , že některé už skončily a některé co bych ani nečekala začaly a pokračují doteď, některé buď nemají weby nebo nemám prostě zprávy o jejich další práci v tomto oboru .

Tímto chci poděkovat všem holkám, které absolvovaly kurzy u mě v salonu  ČTYŘI TLAPKY v BRNĚ a také si moc vážím pochval od Vás na Vašich webovkách , že jste si to prostě užily a dobře využily teorii i praxi teď už ve svém vlastním salonu :-) Děkuji také - bylo to vždycky moc fajn a doufám, že to podpoří další nerozhodné  k  možné životní etapě jako budoucí střihačky psů :-)

—————

Zpět


Kontakt

ČTYŘI TLAPKY

Marie Kudeříkové 4 , Brno-Juliánov

- telefon Lenka Berková
702834084


SALON NEMÁ PEVNOU PROVOZNÍ DOBU -
PROVOZNÍ DOBA DLE OBJEDNÁVEK NA SALONU



 

TOPlist