Koupání bernské salašnické v IV SAN BENARD

21.07.2009 18:49

Dneska se koupala moje Cita Cavriani,8 let ,fena bernského salašnického psa.Cituna má problémy s dermatitidami,je alergik na bleší či hmyzí kousnutí ,ale také okamžitě reaguje při používání nekvalitní kosmetiky - mokvavé skvrny , lysiny,zánět apod.Dneska jsme provedly druhý test a zkoušku kosmetiky IV SAN BERNARD a výsledek dopadl skvěle.

Namíchala jsem jí napůl šampon jablko pro dlouhou srst a banán pro srst střední s podsadou a očekávala jsem, že bude srst vyživenější po celé délce chlupu a lesklejší než jenom při použití šamponu banán a nezklamala jsem se , vyšlo to přesně jak jsem předpokládala.Dále jsem jí namíchala kondicionér jablko ,PH Balance a pro osvěžení mátový /vhodný do letních parných dnů/ - navíc má i repelentní účinky ,srst vypadala už bezvadně ve vaně a těšila jsem se jaký bude výsledek po vysušení :-)))Výsledek nemá chybu !!!!!!!!!!!!!!!

 

1/srst před koupáním - matná,zaprášená,lupy,po vylínání ,totálně vysušená - detail

2/srst po vykoupání,nabalzámování a vysušení - detail

- srst je hebounká na dotek , kůže i srst nádherně čistá bez lupů a ten lesk ,byste museli vidět ve skutečnosti, snažila jsem se to nafotit,tak snad je ten rozdíl trochu vidět :-)

3/konečný výsledek, konečně si lehla a nechala se normálně vyfotit:-))))

 - pro velký úspěch ještě spolu  - spokojená panička a spokojený pes :-)))

—————

Zpět


Kontakt

ČTYŘI TLAPKY

Marie Kudeříkové 4 , Brno-Juliánov

- telefon Lenka Berková
702834084


SALON NEMÁ PEVNOU PROVOZNÍ DOBU -
PROVOZNÍ DOBA DLE OBJEDNÁVEK NA SALONU



 

TOPlist