Chcete si pejska vykoupat sami ?????

04.03.2009 07:31

Napište mi,jak se díváte na možnost vykoupat ,lehce překoupat nebo jenom spláchnout  pejska sami ve volně přístupných vybavených prostorách .Bez objednávání se v salonu pro psy ,čekání na termín,možnost použít vlastní šampony a kosmetiku,nešpinit a neznečišťovat a neničit si vlastní domácí koupelnu apod.

Budu netrpělivě čekat na všechny příspěvky a ráda se o tomto tématu pobavím více podrobně a budu ráda za další nápady a případné vychytávky :-)

S pozdravem Lenka

—————

Zpět


Diskusní téma: Chcete si pejska vykoupat sami ?????

Datum: 23.03.2009

Vložil: Pája

Titulek: Super nápad!

...já tedy tento nápad na ,,samokoupání" v salónu chválím! Už asi patnáct let neustále číhám, koho to konečně napadne. Vždy jsem měla a mám veliké psy v bytě. Takže každé koupání je pohroma (potopa) a také nebezpečí, že pes při vyskakování z vany, v pidi koupelně, uklouzne a zraní se. A od cizího se ta naše tlama okoupat nenechá. Akorát že Brno máme trošku z ruky :o(

Odpovědět

—————

Datum: 20.03.2009

Vložil: rokynka

Titulek: účast

tééééda jsem čekala větší pokecání ....:-(((asi budu muset vymyslet něco zajímavějšího:-)))

Odpovědět

—————

Datum: 05.03.2009

Vložil: Veronika

Titulek: Máte už v Líšni vanu?

Mě by zajímalo, jestli už máte v Líšni v salónu vanu? Jednou jsem se tam stavovala a ještě nebyla. Já už "samokoupání" odbourala po narození dcery. Je to příliš časově náročné a neměla bych ji na tu dobu kam upíchnout. Proto mě zajímá spíše to koupání na objednávku. Jednak jestli už koupete, za použití jakých přípravků a pochopitelně cena :o)
Díky
Veronika

Odpovědět

—————

Datum: 05.03.2009

Vložil: rokynka

Titulek: Re: Máte už v Líšni vanu?

Zdravím Vás pí. Veroniko, vana bude v průběhu března hotová ,už se na tom pracuje:-)))Jinak budu koupat v kosmetice Iv San Bernard,cenu Vám nejsem schopná teď říci,hlavně taky nevím jakého máte pejska .

Odpovědět

—————

Datum: 05.03.2009

Vložil: rokynka

Titulek: Re: Máte už v Líšni vanu?

jo a ještě dodatek pokud byste se objednala jenom třeba na koupání v rámci probíhajícího kurzu máte to ZADARMO :-)))))

Odpovědět

—————

Datum: 04.03.2009

Vložil: Lucyanne

Titulek: Koupeme sami

To je úplně super nápad - my máme 8 malých pejsků a sprchový kout k tomu - vytopíme vždycky celou koupelnu :) ...Jenom škoda že něco podobného není i v malých městech :(

Odpovědět

—————

Datum: 04.03.2009

Vložil: rokynka

Titulek: páneček si koupe sám

mě se totiž ten nápad ohromně líbí ,hlavně proto,že mám doma dva velké psy a v koupelně akrylátovou vanu :-)))

Odpovědět

—————





Kontakt

ČTYŘI TLAPKY

Marie Kudeříkové 4 , Brno-Juliánov

- telefon Lenka Berková
702834084


SALON NEMÁ PEVNOU PROVOZNÍ DOBU -
PROVOZNÍ DOBA DLE OBJEDNÁVEK NA SALONU



 

TOPlist