Seminář neděle 29.3.2009 - Kolín

30.03.2009 09:03

Včera jsem v Kolíně absolvovala velice zajímavý seminář "Základy dermatologie a využití aromaterapie u psů" pod vedením úúúžasné paní lektorky - MVDr. Rostislavy Fábikové.Všechny poznatky z tohoto semináře jsem rozhodnuta převést do praxe v Salonku Čtyři tlapky za pomoci kosmetiky IV San Bernard , která mě opravdu přesvědčila i na praktických ukázkách ,že pokud se to umí a člověk ví co a jak správně používat a kombinovat může dosáhnout zajímavých výsledků a pomoci i  pejskům, kteří mají různé dermatologické potíže po nesprávném koupání a při špatné údržbě srsti:-))))Jsem z toho hodně nadšená,, tak jsem Vám to sem musela všechno napsat a nafotit!!!!!:-)))))

—————

Zpět


Kontakt

ČTYŘI TLAPKY

Marie Kudeříkové 4 , Brno-Juliánov

- telefon Lenka Berková
702834084


SALON NEMÁ PEVNOU PROVOZNÍ DOBU -
PROVOZNÍ DOBA DLE OBJEDNÁVEK NA SALONU



 

TOPlist